مدیر اجرایی کانون سنگرسازان بی‌سنگر استان کرمانشاه گفت: در مجموع ۲ میلیارد و ۴۹۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تسهیلات در سال گذشته به اعضای کانون سنگرسازان بی‌سنگر استان کرمانشاه پرداخت شد.
کد خبر: ۴۴۱۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳ 14 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،غلامحسین خاکسار اظهار داشت: در سال گذشته تسهیلات خرید کالا توسط بانک کشاورزی به مبلغ یک میلیارد و 500 هزار تومان به تعداد 150 نفر به اعضای کانون سنگرسازان بی‌سنگر استان اعطا شد.

وی از اعطای تسهیلات خرید کالا توسط بانک تجارت به مبلغ 200 میلیون تومان به تعداد 30 نفر به اعضای کانون سنگرسازان بی‌سنگر خبر داد و عنوان کرد: در سال گذشته تسهیلات تعمیر مسکن به مبلغ 140 میلیون تومان به تعداد 14 نفر به اعضای کانون سنگرسازان بی‌سنگر استان اعطا شد.

مدیر اجرایی کانون سنگرسازان بی‌سنگر استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته به 70 نفر از اعضای کانون سنگرسازان بی‌سنگر استان تسهیلات در قالب عقد مرابحه به مبلغ یک میلیارد تومان اعطا شد.

خاکسار افزود: تسهیلات خرید کالا و تعمیرمسکن توسط بانک کشاورزی با توجه به گردش کانون سنگرسازان و جهاد نصر کرمانشاه به مبلغ 150 میلیون تومان به تعداد 30 نفر به اعضای کانون سنگرسازان بی‌سنگر استان اعطا شد.

وی از بازدید کسب اطلاع از وضعیت معیشت، زندگی و مشکلات ایثارگران و خانواده‌های آنان خبرداد و گفت: تاکنون برنامه دیدار با خانواده‌های ایثارگران پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد استان کرمانشاه به تعداد 1200 خانواده و رفع مشکلات آنان اجرا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار